Ndërfaqja e re publike në ueb, që kompania e paralajmëroi muajin e kaluar, do ti bëjë postimet e Bluesky të aksessueshme për një audiencë më të madhe.
Bluesky, rrjeti social i decentralizuar i cili mund të përdoret vetëm përmes një ftese, gradualisht po hedh hapa drejt hapjes së plotë për publikun.
CEO Jay Graber njoftoi kësaj jave se postimet e Bluesky tashmë mund të shikohen edhe nga persona të cilët nuk janë të kyçur në rrjetin social.
Kjo do të thotë se postimet e Bluesky mund të ndahen me të tjerët edhe pa një llogari në rrjetin social.
Aktualisht platforma numëron 2.6 milionë përdorues, një shifër e ulët por e justifikuar duke qenë se regjistrimi publik në Bluesky nuk është ende i disponueshëm.
Ndërfaqja e re publike në ueb, që kompania e paralajmëroi muajin e kaluar, do ti bëjë postimet e Bluesky të aksessueshme për një audiencë më të madhe.
Si pjesë e ndryshimit Bluesky ka adoptuar një logo të re në formën e një fluture ngjyrë blu.
Copyright: © PCWorld Albania
Ne kujdesemi për të dhënat tuaja, dhe do të përdorim cookie-t vetëm për të përmirësuar përvojën tuaj. Cilësimet dhe politikat e privatësisë